lauantai 10. tammikuuta 2015

Ekat ja tokat tapaamiset

Viime torstaina oli toinen tapaaminen PT:n kanssa. Vähän jännitti etukäteen että onko tapahtunut yhtään mitään, kun paino alko laskemaan tyyliin kahta päivää aikasemmin. Turhaan pelkäsin :) Pelkkiä kehuja vain tuli! Kiloja oli lähtenyt tosin vaan yksi, mutta kaikki rasvaa. Treenikin meni moninkertasesti paremmin kuin eka treeni. Jälkikäteen mietityttää että miten se eka treeni menikin niin huonosti... Mutta ei sen väliä kun kehitystä on tapahtunut. Nyt vaa pitäs ruokavalioo koittaa noudattaa vieläkin paremmin.

Ekalla kerralla otettiin myös kehon koostumukset. Rasvaprosentti oli vähän päälle 40%. Eniten itseä kyllä puhutteli tuo viskeraalinen rasva, eli sisäelinten ympärillä oleva rasva. Arvo oli "punasella" (tosin kaikki osa-alueet oli punasella mun kohdalla..), että diabetes jo koputtelee oven takana, jos entiseen malliin aikoo jatkaa. En aikaisemmin tätä aihetta edes sen kummemmin miettinyt. Lähinnä ajatellut että ihan sama vaikka on lihava, kun kuitenkin terve olen. Mutta nyt näki konkreettisesti, että muutos on tehtävä ennen kun terveys menee. Nyt viime kerran mittauksessa sekin luku oli onneksi alentunut :)

Tänään kävin vaunuttelemassa ja päälle tein kotireenin. Hjyvä fjiilis! Omassa olossa oon kyllä jo muutosksen huomannu ja virtaa on enemmän. En ehkä oo niin kärttynenkään ku aikasemmin. Mieskin kehu et oon jotenkin freessimmän näkönen ja olonen. On kyllä mukava kuulla että oma sisäinen olo heijastuu myös ulospäin. Ja tietysti kehuja on aina hienoa saada, leijona kun olen horoskoopiltani ;) Ja pieni tunnustus tähän loppuun... Syötiin eilen ja tänään Ben & Jerry's:ii minun ja miehen vuosipäivän kunniaks :o Ne on kyl meidän heikkous... Mut seuraavan kerran vasta sit ku kilot on karissu tarpeeks :D

- Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti